GS300

GS automobilius turinčių žmonių diskusijos
User avatar
Edga
Moderator
Posts: 990
Joined: 2013 May 10 12:22
lexus automobilis: GS300 98
Location: Kaunas

Re: GS300

Post by Edga » 2017 Aug 10 08:19

Pas mane prefacelift (pačių pirmų gamybos metų). Gazo sklendė irgi elektrinė, tik kad daviklis stovi pačioje sklendėje, bet realiai vistiek ji valdoma per variklio kompą. Manau esmė tame kad naujesniuose modeliuose tiesiog suprogramuota kad gazas būtų bukesnis, nes pas mane kas sėda pirmą kartą tai stebisi koks jautrus gazas, o jis tikrai labai jautrus. Ant snow režimo tik gerokai bukesnis pasidaro.
Teko pravažiuot su GS430 tai gazas tikrai bukas ir delsia pavaras perjungt iš aukštesnės į žemesnę, manau taip padaryta (ir dežė suprogramuota) paprasčiausiai dėl kuro ekonomijos. Pas mane daug greičiau viena pavara pažemima. Kalbu ne apie dežės veikimo laiką, o apie pačią komandą. Įdomu būtų pravažiuot su GS300 mk2 facelift. Šiaip pas amerikoną vėl ten kitaip (mano europinis), gazas netoks jautrus bet ir bėgiai trumpesni nes reduktorius lėtesnis.



User avatar
wanadoo
Klubo narys
Posts: 2351
Joined: 2013 Feb 05 18:30
lexus automobilis: Gs430
Location: Marijampolė

Re: GS300

Post by wanadoo » 2017 Aug 11 10:58

jo jei ima uzmiesti gs430 14duju tai ten subyrejus ta iranga ir netvarkignai dirba, uztai tau tokios bedos, dar minejai kazka apie slangeles 15cm, tai vat jeigu ju ilgiai skiriasi, uztai ta masina durnai ir vaziuoja, visu slanguciu padavimo ilgiai turi but vienodi cia taisykle nr.1 nesvarbu i kuri cilindra ar kur ji beeitu. 430 su tvarkingom dujom uzmiesti turetu imt max 10% daugiau nei benzo ramiai vaziuojant.


Something wicked this way comes.

Post Reply